opći uvjeti poslovanja
- Opći uvjeti poslovanja vrijede za sve sadašnje i buduće narudžbe dogovorene s Promo plus d.o.o.
- Promo plus d.o.o. prihvaća potvrdu narudžbe samo u pisanom obliku putem e-maila.
- Ponuda poslovnih poklona i promotivnih artikala vrijedi isključivo za pravne osobe.
- Izražene cijene ne uključuju PDV.
- Minimalne količine, ovisno o artiklu, vezane su uz pakiranja dobavljača, minimalni iznos narudžbe, te troškove transporta.
- Za veće količine, interes za više artikala, složenije projekte ili izradu artikala po Vašem dizajnu molimo zatražite posebnu ponudu.
- Točnost naše ponude ovisi o tome imamo li zaprimljene sve elemente potrebne za izradu iste od strane Kupca.
- Svi proizvodi u vlasništvu su tvrtke Promo plus d.o.o. do uplate fakture za isporučenu robu u cijelosti.
- Zbog stalnih promjena stanja lagera dobavljača, zalihe je potrebno provjeriti prije potvrde narudžbe. Ukoliko ima izmjena na stanju lagera, šaljemo novu ponudu sukladno dogovoru s Kupcem.
- Nakon što smo temeljem Vaše narudžbe poslali narudžbenicu dobavljaču, narudžbu nije moguće stornirati.
- Kod narudžbi u kojima organiziramo proizvodnju artikala prema zahtjevima Kupca, te robu koja je sklona kalu/lomu, u obzir treba uzeti tvornička odstupanja +/-10% od naručene količine. Finalnu razliku iskazujemo na fakturi.
- Ne preuzimamo odgovornost za robu koja nije isporučena zbog prirodnih katastrofa, potonuća broda, nesreće na cesti i sl.
- Proizvodi iz naše ponude, uključujući i tehnološke artikle, namijenjeni su za prodaju pravnim osobama u promotivne svrhe, te stoga ne sadrže upute na hrvatskom jeziku.
- Tehnološka roba iz naše ponude uglavnom ima garanciju u trajanju od godinu dana. U slučaju kvara, artikl se zamijeni ispravnim ukoliko se ustanovi da Kupac nije artiklom rukovao neadekvatno.
- Robu uvijek nastojimo isporučiti na vrijeme, no treba uzeti u obzir trenutne svjetske faktore koji bi mogli produžiti rok, npr. COVID-19 ili tehnološke kao npr. kvar stroja ili slični zastoji u tvornici.
- Datum isporuke samo je okviran i nije valjani razlog za reklamaciju.
- Garanciju ili kompenzaciju u slučaju kašnjenja isporuke ne nudimo, osim u slučaju kad je to regulirano posebnim Ugovorom.
- Rok za reklamaciju je 8 dana od dana od isporuke robe u pisanom obliku. Nakon toga podrazumijevamo da je roba prihvaćenja u obliku, količini i izgledu u kojem je zaprimljena.
- U slučaju reklamacije, uzimamo u obzir samo robu koja je reklamirana te ista mora biti vraćena u točnoj količini te originalnom pakiranju. U suprotnom zadržavamo pravo da odbijemo reklamaciju.
- U slučaju reklamacije ne možemo jamčiti da će isti proizvod biti dostupan, jer se je zaliha u međuvremenu može promijeniti. U tom slučaju pokušat ćemo u suradnji s Kupcem pronaći zamjenski artikl unutar ponuđene cijene.
- Za narudžbe iznad 1.500,00 kn u cijenu je uključena jedna dostava na jednu lokaciju na području grada Zagreba. Dodatne dostave naplaćujemo u skladu s lokacijom isporuke, težinom i obujmom robe.
- Kod narudžbi u kojima Promo plus d.o.o. radi i usluge tiska na artikle, u cijenu je uključena izrada jednog prijedloga vizuala za tisak na temelju dobivenih uputa. Sve dodatne izmjene se naplaćuju.
- Kupac je dužan provjeriti finalni vizal za tisak. Potvrda vizuala znači da potvrđujete artikl koji naručujete uz količinu, font, razmake, gramatiku, boju artkla, boju dotiska, veličinu dotiska.
- Vizual se potvrđuje u pismenom obliku putem e-maila i bez istog ne pokrećemo proizvodnju.
- Jednom kada je vizual potvrđen, proizvodnja se ne može zaustaviti.
- Promo plus d.o.o. ne odgovara za eventualne greške unutar potvrđenog vizuala koje je potvrdio Kupac.
- Za izradu vizuala i izvršenja usluge tiska, potreban je logotip (priprema) u vektorskom obliku (.eps, .pdf, .cdr).
- Ukoliko Kupac nema vektorsku pripremu, istu možemo izraditi prema postojećem cjeniku.
- Kod složenijih projekata potreban je angažman profesionalnog dizajnera ili grafičkog studija koji posebno dogovara Kupac.
- Navedenu uslugu uz nadoknadu stvarnog troška može organizirati i Promo plus d.o.o.
- U slučaju da kupac sam organizira tisak ili neku drugu doradu na artiklima, mogućnost reklamacije prestaje trenutkom isporuke robe trećoj strani zbog mogućnost oštećenja robe prilikom tiska ili drugog načina dorade.
- Zbog tehnološkog procesa, različite tehnike tiska mogu rezultirati različitim nijansama iste boje.
- Boje prikazane na vizualu ne poklapaju se 100% sa finalnom otisnutom bojom obzirom na razliku u izgledu boje koja se događa na različitim vrstama ekrana.