O NAMA

Saznajte više o Promo Plusu

opći uvjeti poslovanja

  1. Opći uvjeti poslovanja vrijede za sve sadašnje i buduće narudžbe dogovorene s Promo plus d.o.o.
  2. Promo plus d.o.o. prihvaća potvrdu narudžbe samo u pisanom obliku putem e-maila.
  3. Ponuda poslovnih poklona i promotivnih artikala vrijedi isključivo za pravne osobe.
  4. Izražene cijene ne uključuju PDV.
  5. Minimalne količine, ovisno o artiklu, vezane su uz pakiranja dobavljača, minimalni iznos narudžbe, te troškove transporta.
  6. Za veće količine, interes za više artikala, složenije projekte ili izradu artikala po Vašem dizajnu molimo zatražite posebnu ponudu.
  7. Točnost naše ponude ovisi o tome imamo li zaprimljene sve elemente potrebne za izradu iste od strane Kupca.
  8. Svi proizvodi u vlasništvu su tvrtke Promo plus d.o.o. do uplate fakture za isporučenu robu u cijelosti.
  9. Zbog stalnih promjena stanja lagera dobavljača, zalihe je potrebno provjeriti prije potvrde narudžbe. Ukoliko ima izmjena na stanju lagera, šaljemo novu ponudu sukladno dogovoru s Kupcem.
  10. Nakon što smo temeljem Vaše narudžbe poslali narudžbenicu dobavljaču, narudžbu nije moguće stornirati.
  11. Kod narudžbi u kojima organiziramo proizvodnju artikala prema zahtjevima Kupca, te robu koja je sklona kalu/lomu, u obzir treba uzeti tvornička odstupanja +/-10% od naručene količine. Finalnu razliku iskazujemo na fakturi.
  12. Ne preuzimamo odgovornost za robu koja nije isporučena zbog prirodnih katastrofa, potonuća broda, nesreće na cesti i sl.
  13. Proizvodi iz naše ponude, uključujući i tehnološke artikle, namijenjeni su za prodaju pravnim osobama u promotivne svrhe, te stoga ne sadrže upute na hrvatskom jeziku.
  14. Tehnološka roba iz naše ponude uglavnom ima garanciju u trajanju od godinu dana. U slučaju kvara, artikl se zamijeni ispravnim ukoliko se ustanovi da Kupac nije artiklom rukovao neadekvatno.
  15. Robu uvijek nastojimo isporučiti na vrijeme, no treba uzeti u obzir trenutne svjetske faktore koji bi mogli produžiti rok, npr. COVID-19 ili tehnološke kao npr. kvar stroja ili slični zastoji u tvornici.
  16. Datum isporuke samo je okviran i nije valjani razlog za reklamaciju.
  17. Garanciju ili kompenzaciju u slučaju kašnjenja isporuke ne nudimo, osim u slučaju kad je to regulirano posebnim Ugovorom.
  18. Rok za reklamaciju je 8 dana od dana od isporuke robe u pisanom obliku. Nakon toga podrazumijevamo da je roba prihvaćenja u obliku, količini i izgledu u kojem je zaprimljena.
  19. U slučaju reklamacije, uzimamo u obzir samo robu koja je reklamirana te ista mora biti vraćena u točnoj količini te originalnom pakiranju. U suprotnom zadržavamo pravo da odbijemo reklamaciju.
  20. U slučaju reklamacije ne možemo jamčiti da će isti proizvod biti dostupan, jer se je zaliha u međuvremenu može promijeniti. U tom slučaju pokušat ćemo u suradnji s Kupcem pronaći zamjenski artikl unutar ponuđene cijene.
  21. Za narudžbe iznad 1.500,00 kn u cijenu je uključena jedna dostava na jednu lokaciju na području grada Zagreba. Dodatne dostave naplaćujemo u skladu s lokacijom isporuke, težinom i obujmom robe.
  22. Kod narudžbi u kojima Promo plus d.o.o. radi i usluge tiska na artikle, u cijenu je uključena izrada jednog prijedloga vizuala za tisak na temelju dobivenih uputa. Sve dodatne izmjene se naplaćuju.
  23. Kupac je dužan provjeriti finalni vizal za tisak. Potvrda vizuala znači da potvrđujete artikl koji naručujete uz količinu, font, razmake, gramatiku, boju artkla, boju dotiska, veličinu dotiska.
  24. Vizual se potvrđuje u pismenom obliku putem e-maila i bez istog ne pokrećemo proizvodnju.
  25. Jednom kada je vizual potvrđen, proizvodnja se ne može zaustaviti.
  26. Promo plus d.o.o. ne odgovara za eventualne greške unutar potvrđenog vizuala koje je potvrdio Kupac.
  27. Za izradu vizuala i izvršenja usluge tiska, potreban je logotip (priprema) u vektorskom obliku (.eps, .pdf, .cdr).
  28. Ukoliko Kupac nema vektorsku pripremu, istu možemo izraditi prema postojećem cjeniku.
  29. Kod složenijih projekata potreban je angažman profesionalnog dizajnera ili grafičkog studija koji posebno dogovara Kupac.
  30. Navedenu uslugu uz nadoknadu stvarnog troška može organizirati i Promo plus d.o.o.
  31. U slučaju da kupac sam organizira tisak ili neku drugu doradu na artiklima, mogućnost reklamacije prestaje trenutkom isporuke robe trećoj strani zbog mogućnost oštećenja robe prilikom tiska ili drugog načina dorade.
  32. Zbog tehnološkog procesa, različite tehnike tiska mogu rezultirati različitim nijansama iste boje.
  33. Boje prikazane na vizualu ne poklapaju se 100% sa finalnom otisnutom bojom obzirom na razliku u izgledu boje koja se događa na različitim vrstama ekrana.
Promo Plus - Poslovni pokloni i reklamni artikli